Fan vad jag e bra!...

Då var man bäst i klassen!

Poängen på provet är inget jag egentligen vill skryta över men att lyckats bli bäst i klassen på hela 7 p av 10 är rätt bra jobbat... Applåd fick jag dessutom! Haha! Frida kom på en ärad andra plats med 6,5. Vad hade alla andra miffon skrivit på provet liksom?? Så svårt är det inte att svara på lite hotellfrågor och jag kan nog säga att om jag hade läst igenom föreläsningarna 3 gånger istället för 2 hade jag nog kunnat pussla ihop full pott. Som tur var var detta bara ett litet test inför midtermsen nästa vecka, då jäklar blir det 100% som gäller!!!

Bäst att dyka ner i böckerna genast..! Nåt plugg ska jag väl ändå kunna säga att jag åstadkommit denna terminen...

Woohoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0