Event time

Då var två event avklarade denna veckan!

I torsdags jobbade jag på Nest som är en rooftop bar tillhörande Le Fenix hotel. En privat födelsedagsfest  hölls där och jag stod bakom baren och blandade drinkar och kastade lite flaskor! Skulle tagit lite bilder där ifrån men hade så klart glömt minneskortet hemma. Typiskt.

Igår drog jag iväg med Flow och Hyde & Seek-gänget ner till Bang Suan som ligger mellan Bangkok och Pattaya. Det var ett event för Mercedez Benz och festen hölls vid poolområdet på ett hotell! Temat var Baywatch! Vi var fem pers i baren och stod på varsin station så jag behövde endast pumpa ut en sorts cocktail så det var riktigt soft! Det var full fart på partyt och ett antal överförfriskade personer tog sig ett dopp i poolen senare under kvällen...

Hela gänget blev tillsopade av tröttklubban redan på ditvägen...

Väl framme, Thomas checkar läget.

Schyst poolområde!

Så kallade "PG's" (Pretty Girls...) övar dans performance inför kvällens fest. Ledsen brudar, men ni va nog de sämsta dansarna jag sett på länge..!

Preparing the bar

Thomas och jag testar kvällens drinkar

Min station med drinken "Swimming Savior"

Action



Nu i helgen är det faktiskt lite otippat pluggning som gäller..! Haha.  "Tenta"-vecka nästa vecka. Får ta och försöka satsa på full pott ;) Det kan ju inte va ett omöjligt mission liksom...

Hoppas allt är bra med er där hemma i snödrivorna! Kasta några snöbollar åt mig med! :D
Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Mia

Najs!! Kul att du får fixa lite event medan du är där borta, ser riktigt najs ut! Sista dagen i St. Lucia för oss idag, imorn bär det av till St. Martin.. Kan dock inte låta bli att sakna Sverige nu i juletider, visst är det konstigt att det bara är ett par dagar kvar?

Ha det fortsatt bra! När sticker du hem föresten?

Många julkramar!!

2009-12-19 @ 16:43:09
URL: http://miatravel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0