Bättre sent än aldrig

Kylskåpet jag fick för typ 3 veckor sen (4? 5?) har fungerat bra trots att det va lite rostigt här och var... När jag fick det bad de om ursäkt just för att det va rostigt och lovade att jag skulle få ett nytt om ett par dagar. "Ett par dagar" betydde tydligen en månad senare, för idag knackade de på min dörr och kom in med ett nytt kylskåp!

Bättre sent än aldrig :)

Idag har jag min första midterm exam och jag sitter och kollar bästa resväg ner till Koh Lipe... Det är ju alltid så att det är roligare med allt annat än att just tentaplugga. Men jag är inte speciellt orolig ändå. Det är skillnad på att sitta i en tentasal i 4 timmar hemma och 1 ½ timma i Thailand...

Anledningen till att jag tycker det är mycket roligare att kolla resväg ner till Koh Lipe är att det är på denna paradisö som jag kommer fira nyår! Jag kommer där nere möta upp Niklas (som var här i Bangkok för några veckor sen för att sedan dra vidare till Bali) och hans polare 29 december och vara där en vecka ungefär. Kommer bli riiiktigt glassigt!!!

Robinson-ö? :)

Kommentarer
Postat av: Christian

Är inte det den där lilla ön som man kan simma till på Gaddesanna? ;)

2009-12-21 @ 08:08:11
URL: http://looozaaa.blogg.se/
Postat av: elin.e

kho lipe är finfint....älskade det!

2009-12-21 @ 08:46:19
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: baken

vi va där o det är en helt underbar ö, vi åkte båt o det tog sin lilla tid så ta me gott om mat o dryck, det glömde vi så vi va sjukt hungriga när vi kom fram...

2009-12-21 @ 10:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0