Tidernas sämsta

Jag har nu utsett tidernas sämsta TV-show. Paris Hiltons new BFF. Går det göra ett sämre underhållning, om man nu ens kan kalla det det...?? Jag bestämde mig för att se ett program för att kolla vad det hela egentligen var för något men plågade mig igenom 45 minuter och då var jag nära på att stänga av flera gånger. Pinsamt dåligt. Egentligen är det tragiskt att hon måste göra en egen TV-show för att hitta en bästa kompis... 
Dags att komma ut i verkligen Paris.

Det märks tydligt på Byttan nu att högsäsongen är över. En fredag kväll och man lallar runt i baren och väntar på nästa beställning. Men lördagarna brukar alltid vara bättre och jag kan tänka mig en uppgång nu i samband med skolstarten då alla studenter flyttar hit till stan. Ikväll blir sista dagen på mitt schema sen blir det lite extratider i september och oktober hoppas jag. LIte tråkigt att sommaren snart är över. Har ju vart en kanonsommar :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0