Kändisfest

Efter att Henke har slutat på Byttan har jag fått ta över hans utebar så nu är det jag som regerar där :)


Himla nice faktiskt, dock inte så mycket att göra på eftermiddagen då beställningarna inte direkt öser in... Men skönt med lite frisk luft och härligt så klart när det är så här fint väder!

Evelina fick också hoppa in i baren

När det inte är så mcyket att göra kan man alltid sysselsätta sig med något annat som till exempel fotografering...

Nere vid vattnet kan man testa på livet som hamster i de här bollarna! Jag har dock inte provat än men det får nog bli en liten springtur i de där innan jobbet idag. Ser galet svårt ut.


I torsdags var det Rix FM festival här i Kalmar och efterfesten var spikad just på Byttan! Och jag fick stå i kändisbaren :) Alla tält inklusive min bar spärrades av och var till för enbart VIP-gästerna. 

Tyvärr blev det inga foton på artisterna men de som syndes i vimlet var bland andra Agnes, EMD, BWO, Sanna Nielsen och Kim från Made in Sweden. Mycket trevligt :)

Imorgon blir det kanotpaddling med crewet! Får väl se hur detta går...! Kul ska det bli i alla fall!

Hoppas ni alla har det härligt i solen nu när sommaren äntligen kommit tillbaka. Nu är det bara 10 dagar kvar till USA! Wiiiii :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0