Byttan Crew Party

Efter en mycket lyckad sommar avslutades säsongen med en personalfest! Innan det bar av mot okänt mål samlades vi på Byttan där alla fick var sin tröja...
"Poppe For Mayor"
Och de va alldeles för korta...
Mayor själv. 
Han var också ovetande om dessa t-shirts så även han hade tryckt upp t-shirts men med texten
"Jag bidrag till succésommaren på Byttan 2009"
Efter samlingen på Byttan åkte vi buss till Öland! Hamnade på en strand där vi hade fem-kamp (eller fyr-kamp eller vad det nu var...) 
Chefen Jonas
Trots ett otroligt tappert försök med blod, svett och tårar lyckades inte mitt lag riiiktigt ända fram till mållinjen...
Här är vårt tjusiga sandslott "Poppe Castle"
Efter äventyret på Ön fortsatte färden tillbaka till Kalmar igen och festen fortsatte på Kalmar Hamnkrog.
Ingen personalfest utan Oskarsgala och den stora vinnaren som kammade hem hela två kategorier av tre var Anna som även bjöd på skönsång :)
Och den sista kategorin "Årets kommentar" gick till ingen mindre än mig själv! Och för min omåttligt roande mening blev jag belönad en Samsung Mp3-spelare! :)
Dans blev det också!
Det blev en riktigt lyckad kväll och min tanke var att jag på måndagen skulle palla mig upp och hinna med ett flyg till Stockholm 09.20.
09.24 slog jag upp ögonen och konstaterade att "japp, där lyfte mitt flyg för fyra minuter sen..." Det var inte mycket mer att göra än att boka ett senare flyg och somna om. Skönt va det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0