Back in business

Ja då va jag tillbaka i jobbrutinerna. Fredag - 16-03, Lördag - 10-03, Söndag - 10-00. Puh! Igår var det dessutom fest efter jobbet då vi egentligen skulle dratt till sommarens sista söndags-Strand men vi räknade ut att det skulle bli så mycket folk att man inte skulle kunna röra sig ändå så det blev hemmafest hos Malin istället! Mycket trevligt! På dagen var crewet på Ölands djurpark men det blev ju inget med det för min del eftersom jag jobbade hela dan.. :(

Storfrämmat har jag fått i dagarna också! Brorsan och Fanny är här på besök och de gjorde även ett besök på Byttan!




Mojitos -alltid en favvis på Byttan


Ikväll blir det brorsan och Fannys sista kväll här så det blir till att stryra upp en liten lyxmåltid här hemma med grillspett och klyftpotatis :) 

Imorn kommer Frida och Carlo!! Weeey!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0